Pentru a returna sau schimba un produs, indiferent de situatie, trebuie sa completezi formularul din partea dreapta a paginii sau sa trimiti un mail la adresa comenzi@tricouri-cu-mesaje.ro care sa contina toate detaliile necesare.


1. Daca produsul nu este conform specificatiilor de pe site
In acest caz, clientul poate opta pentru inlocuirea produsului conform specificatiilor sau rambursarea integrala a contravalorii. Daca se agreeaza inlocuirea cu un alt produs mai scump, se va achita diferenta pana la valoarea produsului mai scump, iar daca se inlocuieste cu un produs mai ieftin, SC Coolori Deco Design va returna diferenta. Costurile de transport pentru produsul inlocuitor sunt suportate de SC Coolori Deco Design.

2. Daca produsele ce au fost livrate sunt gresite, sau sunt alte decat cele solicitate in comanda online.
Consumatorul va returna produsul pentru inlocuire, fara sa mai achite cheltuieli de transport.In acest caz poate opta pentru inlocuire sau rambursarea integrala a contravalorii.

3. Daca produsele ce au fost livrate nu se potrivesc sau se doreste returnarea/schimbarea din alte motive obiective
Consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 14 zile calendaristice de la primirea produsului.

In cazul solicitarii unui alt produs SC Coolori Deco Design va trimite produsul solicitat la schimb numai dupa ce clientul a returnat produsul cumparat initial. Cheltuielile de retur sunt suportate in totalitate de consumator si este suma de 30 lei.

Rambursarea sumei se va face in cel mult 15 zile de la data returnarii produsului. Produsele returnate trebuie sa fie in aceeasi stare ca si la expediere si sa fie insotite de factura fiscala.

Art. 7. – (1) Consumatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care vor cadea in sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Execeptii de la aceasta regula:

Art. 10. – Consumatorul nu poate denunta unilateral urmatoarele tipuri de contracte, cu exceptia cazurilor in care partile au convenit altfel:
a) contracte de furnizare de servicii a caror executie a inceput, cu acordul consumatorului, inaintea expirarii termenului de 10 zile lucratoare prevazut la art. 7 alin. (1);
b) contracte de furnizare de produse sau servicii al caror pret depinde de fluctuatiile cursurilor pietei financiare care nu pot fi controlate de comerciant;
c) contracte de furnizare a unor produse executate dupa specificatiile consumatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum si a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;
d) contracte de furnizare a inregistrarilor audio, video sau a programelor informatice, in cazul in care au fost desigilate de catre consumator;
e) contracte de furnizare a ziarelor, periodicelor, jurnalelor-magazin;
f) contracte de servicii de pariuri sau loterii.

Politica de returnarea pentru produsele personalizate
In acest caz, nu se mai poate aplica niciuna din variantele de modificare a comenzii prin inlocuirea sau rambursarea sumei achitate deoarece produsele personalizate cu specificatiile clientului nu mai pot fi revandute.
Aplicam legislatia in vigoare legata de returnarea produselor si restituirea contravalorii sau inlocuirea acestora.

Litera c) din art. 10 prevede exceptia de retur a produselor personalizate dupa specificatiile consumatorului pentru ca aceste produse nu pot fi revandute.
Produsele comandate de dvs sunt unicate, personalizate si confectionate conform preferintelor dvs. Din acest motiv, dupa ce ati finalizat comanda, nu puteti renunta unilateral la produsul respectiv.